Organizacja pracy w biurze nie musi być trudna, jeśli każde stanowisko będzie odpowiednio wyposażone. Nowoczesne akcesoria usprawnią przepływ informacji i ułatwią wykonywanie poszczególnych zadań. A co warto zamówić, żeby biuro stało się miejscem przyjaznym dla pracowników i klientów? Sprawdź listę top 10 akcesoriów sklepu Maxibiuro i wybierz coś w sam raz dla siebie!
Czego nie może zabraknąć w Twoim biurze?
W pracy biurowej bardzo ważny jest czas realizacji poszczególnych zleceń. Dlatego w centralnym punkcie pomieszczenia warto zamontować zegar, który będzie dobrze widoczny dla wszystkich pracowników. W zestawieniu top 10 znalazł się zegar ścienny Leitz WOW, ponieważ idealnie komponuje się z minimalistycznym wnętrzem i jest dostępny w aż 7 wersjach kolorystycznych. W Twoim biurze nie może zabraknąć także tabliczek informacyjnych, dzięki którym klienci trafią do właściwego specjalisty. Takie akcesoria powinny opisywać, jakie biura znajdują się na danym piętrze oraz muszą też wisieć przy każdych drzwiach. W rankingu wyróżniono tablicę informacyjną przydrzwiową Durable INFO ze względu na uniwersalny srebrny kolor i bardzo czytelny layout.
Jakie dodatki szybko ożywią każde pomieszczenie?
Jeśli chcesz, żeby Twoje biuro było miejscem kolorowym, w którym pracownikom dobrze się pracuje, to wybierz dodatki w żywych odcieniach. W top 10 znalazły się designerskie kosze na śmieci Esselte Colour"Ice o pojemności 14l, które możesz zamówić w wersji żółtej, morelowej, niebieskiej lub zielonej. Na nowoczesnym stanowisku pracy musi się znaleźć także modna lampka biurowa. Absolutnym hitem tego sezonu jest model Unilux Sol led czerwony, dlatego nie mogło go zabraknąć w top 10. Tę ergonomiczną lampkę pracownik może dowolnie wyregulować, żeby jak najlepiej odpowiadała jego indywidualnym potrzebom.
Szafki do biura - poznaj topowych producentów
Szafki na klucze czy dokumenty to wizytówka każdego biura. Wybrany model musi wyglądać estetycznie, a jednocześnie powinien być niezwykle funkcjonalny. Jeśli szukasz bezpiecznego miejsca, gdzie pracownicy będą mogli odkładać klucze do swoich biur, to rozważ zakup szafki na klucze HF300C-100K z zawieszkami marki Argo. Ten renomowany producent stworzył niezwykle praktyczny produkt, w którym możesz bezpiecznie przechowywać aż 100 par kluczy. W top 10 nie mogło zabraknąć również stylowego pojemnika z szufladami marki Esselte Colour"Ice w kolorze niebieskim, żółtym, morelowym i zielonym. Produkty tej marki doskonale się prezentują i możesz je postawić zarówno na biurku, jak i w innym ogólnodostępnym miejscu.
Jak przechowywać dokumenty w biurze?
W biurze powinien panować nienaganny porządek. Wszystkie dokumenty muszą mieć swoje ściśle wyznaczone miejsce. W tym celu warto zamówić dedykowane organizery. Szeroką ofertą pojemników znajdziesz w asortymencie marki Esselte. Są to świetnie zaprojektowane produkty, które możesz wygodnie postawić na biurku. W top 10 wyróżniono pojemnik Esselte Vivida czerwony, ponieważ jest bardzo stabilny, praktyczny i poręczny. Alternatywą dla organizerów stojących mogą być pojemniki na dokumenty przeznaczone do powieszenia na ścianie. Model Flexiplus Durable czarny w rozmiarze A4 pomoże Ci optymalnie wykorzystać dostępną przestrzeń.
Wybierz akcesoria biurowe dla pracowników
Akcesoria biurowe dla pracowników umilą pracę i sprawią, że w biurze zapanuje przyjemna atmosfera. W top 10 znalazły się kubki termiczne, w których można bezpiecznie przechowywać herbatę lub kawę przez cały dzień. Polecanym modelem jest kubek termiczny STAR o pojemności 350 ml. Ten wyjątkowy produkt jest dostępny w kolorze czarnym, niebieskim, zielonym, czerwonym lub pomarańczowym i możesz umieścić na nim dowolny grawer. Ostatnią propozycją w top 10 jest ergonomiczna podkładka pod mysz, dzięki której ręka nie będzie się męczyć nawet podczas wielogodzinnej pracy przy komputerze. W takim wypadku doskonałym wyborem będzie podkładka pod mysz Leitz Wow w wersji dwukolorowej. Ten gadżet ożywi stanowisko pracy i znacząco poprawi komfort wykonywania codziennych obowiązków.
Wybierając sprawdzone produkty od renomowanych producentów, zyskasz pewność, że Twoje biuro będzie miejscem, w którym pracownicy, kontrahenci i klienci będą dobrze się czuli. Dlatego warto mądrze dobierać akcesoria biurowe, aby spełniały oczekiwania pracowników i pasowały do estetyki danego pomieszczenia.