Zakupy

Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia. Jednak klienci zarejestrowani dostają stały rabat 2% na każde zakupy. Żeby się zarejestrować kliknij tutaj

Jeśli pożądany produkt jest niedostępny lub nie można dodać go do koszyka zachęcamy do kontaktu z nami- poprzez czat w prawym dolnym rogu, pod numerem telefonu 784 954 541 lub mailowo pod adresem biuro@maxibiuro.pl.

Bez problemu wystawiamy faktury VAT. Ważne jest, by podczas składania zamówienia wypełnić prawidłowo wszystkie pola.

Aby otrzymać fakturę Proforma należy skontaktować się z nami pod numerem telefonu 784 954 541 lub mailowo pod adresem biuro@maxibiuro.pl.

Konto

Rejestracja na naszej stronie trwa mniej niż 5 minut. Posiadanie konta umożliwia m.in. podgląd zamówień lub tworzenie listy z ulubionymi produktami. Aby się zarejestrować wystarczy kliknąć tutaj.

W takiej sytuacji proponujemy reset hasła. Wystarczy podać adres e-mail, który został użyty podczas rejestracji. Aby zresetować hasło wystarczy kliknąć tutaj.

Zamówienie

W takiej sytuacji zachęcamy do kontaktu z nami pod numerem telefonu 784 954 541 lub mailowo pod adresem biuro@maxibiuro.pl. Ważne jest aby zrobić to jak najszybciej zanim nadamy paczkę. Można też złożyć drugie zamówienie i skontaktować się z nami w sprawie połączenia zamówień.

W przypadku chęci zrezygnowania z opłaconego wcześniej zamówienia należy kliknąć w link, który znajduje się w powiadomieniu o złożeniu zamówienia. Ważne jest aby zrobić to jak najszybciej zanim nadamy paczkę. Pieniądze zostaną zwrócone tą samą metodą, przez jaką przebiegła płatność.

Aby połączyć zamówienia należy skontaktować się bezpośrednio z nami pod numerem telefonu 784 954 541 lub mailowo pod adresem biuro@maxibiuro.pl.Ważne jest aby zrobić to jak najszybciej zanim nadamy którąś z paczek. Prosimy przygotować numery poszczególnych zamówień. Jeśli do każdego zamówienia została doliczona opłata transportowa nastąpi ponowne przeliczenie kosztów i w przypadku różnicy zostanie ona zwrócona na konto.

Dostawa

Jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 12 w przypadku paczkomatów lub do godziny 13 w przypadku kuriera towar wysyłamy jeszcze tego samego dnia. Zamówienia z godzin popołudniowych wysyłamy w dniu następnym. Zamówienia są dowożone przez wybranego przewoźnika w czasie 1-2 dni roboczych.

Termin wysyłki można zmienić kontaktując się z nami bezpośrednio poprzez czat w prawym dolnym rogu, pod numerem telefonu 784 954 541 lub mailowo pod adresem biuro@maxibiuro.pl. Ważne jest by skontaktować się z nami jak najszybciej zanim nadamy paczkę do przewoźnika.

Po wygenerowaniu listu przewozowego na maila podanego w zamówieniu klient dostaje link do śledzenia paczki. Jeśli z jakiegokolwiek powodu link nie został wysłany przez przewoźnika zachęcamy do kontaktu z nami- bez problemu wyślemy link do trackingu. Można się z nami skontaktować poprzez czat w prawym dolnym rogu, pod numerem telefonu 784 954 541 lub mailowo pod adresem biuro@maxibiuro.pl.

Oczywiście. W tym celu podczas wypełniania danych w zakładce zamówienie przy adresie dostawy, który znajduje się pod danymi kupującego należy zaznaczyć inny adres, a następnie go wpisać.

Zwroty i reklamacje

W takiej sytuacji prosimy o bezpośredni kontakt z nami mailowo pod adresem biuro@maxibiuro.pl. Spróbujemy rozwiązać problem lub pomóc w procesie reklamacji. Przy reklamacji towaru przydatny będzie formularz, można go pobrać tutaj. W przypadku uznanej reklamacji klient może wybrać zwrot pieniędzy lub wymianę towaru na nowy. Zwrot pieniędzy następuje w okresie do 7 dni, jednak zawsze się staramy zrobić przelew jak najszybciej.

W takim przypadku prosimy o bezpośredni kontakt z nami pod numerem telefonu 784 954 541 lub mailowo pod adresem biuro@maxibiuro.pl. Po zweryfikowaniu sytuacji doślemy brakujący towar pod adres podany w zamówieniu.

W takim przypadku prosimy o bezpośredni kontakt z nami pod numerem telefonu 784 954 541 lub mailowo pod adresem biuro@maxibiuro.pl. Po zweryfikowaniu sytuacji doślemy brakujący towar pod adres podany w zamówieniu.

Zwrotu można dokonać do 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Należy pamiętać, że przyjmujemy towar, który nie posiada śladów użytkowania i jest fabrycznie zapakowany. Żeby dokonać zwrotu należy wysłać do nas towar wraz w wypełnionym formularzem, który można znaleźć tutaj.