Mniejsze czy większe biuro jest niezbędne w praktycznie prawie każdej firmie. Odpowiednie urządzenie biura to z jednej strony spory wydatek, z drugiej jednak dobre wyposażenie biurowe może zwiększyć komfort, wydajność i efektywność pracy. Sprawdźmy dzisiaj, co jest niezbędne w każdym biurze i gdzie najlepiej kupić akcesoria i urządzenia do biura.
Wyposażenie do biura – co warto kupić na początek?
Zacznijmy może od tego, co w każdym biurze jest absolutnie niezbędne. Tego rodzaju sprzęt do biura możemy podzielić na wyposażenie oraz inne artykuły biurowe. Do pierwszej grupy zaliczamy zwykle meble biurowe (biurka, krzesła, regały na dokumenty, meble do sali konferencyjnej), a także urządzenia biurowe. Są to komputery osobiste pracowników (stacjonarne lub laptopy), drukarki, ale również szereg innych urządzeń jak, chociażby niszczarka do papieru, ksero kopiarki, kalkulatory, bindownice i gilotyny do papieru, a ostatnio coraz częściej również oczyszczacze powietrza i profesjonalne, ciśnieniowe ekspresy do kawy. Do tej kategorii możemy zaliczyć również dekoracje biura jak wykładziny czy dywany, kwiaty doniczkowe, obrazy i plakaty.
Co kupić do biura w pierwszej kolejności? Niezbędny jest oczywiście komputer z drukarką, biurko i krzesło. Od tego warto zacząć zakupy. Ze względu na ustawę o ochronie danych osobowych niezbędnym wyposażeniem biura coraz częściej jest również niszczarka do dokumentów. Następne na naszej liście zakupów powinny być meble biurowe, których ilość i rodzaj dopasowujemy oczywiście do metrażu, ilości pracowników itd. To, jakie inne elementy wyposażenia do biura kupić zależy oczywiście od rodzaju naszej działalności, potrzeb i budżetu.
Przeczytaj więcej: Jaką wybrać niszczarkę? Wszystko, co musisz wiedzieć o niszczarkach.
Druga kategoria rzeczy, które będziemy potrzebować to przeróżne artykuły biurowe. W zasadzie żadne biuro nie jest w stanie funkcjonować bez takich drobiazgów jak segregatory, skoroszyty, akcesoria do organizacji dokumentów, zszywacze, długopisy itp.
Artykuły do biura – co kupujemy regularnie?
Powyżej przedstawiliśmy z grubsza, jakie zakupy do biura trzeba zrobić na początku działalności. Jednak do poprawnego funkcjonowania biura potrzebny będzie nam szereg artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych, zużywanych regularnie i na bieżąco. Najczęściej używane z nich to:
- papier do drukarki/ksero, papier komputerowy do drukarek offsetowych,
- tusz do drukarek atramentowych lub tonery do drukarek laserowych,
- koperty,
- klej, taśma klejąca, korektory.
Warto pamiętać o tym, że produkty te będziemy kupować regularnie, praktycznie przez cały okres działalności. Nawet jeśli poszczególne produkty nie są kosztowne, to w perspektywie kilku lat wydamy na te materiały całkiem pokaźną sumę. Zawsze warto więc szukać dostawcy, który będzie w stanie zaproponować nam atrakcyjną cenę i warunki.
Zakupy do biura online czy stacjonarnie?
Z roku na rok rośnie popularność zakupów internetowych. Mimo tego zakupy do biura nadal często robimy w sklepach stacjonarnych. Jednak w wielu przypadkach zamówienie artykułów do biura przez internet, to nie tylko oszczędność czasu, ale również pieniędzy. W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną zakupy online niosą też ze sobą zdecydowanie mniejsze ryzyko kontaktu z chorobotwórczymi drobnoustrojami.
W naszym sklepie dostępna jest kompleksowa oferta artykułów biurowych, a także urządzeń przydatnych w każdym biurze. Do zakupów w naszym sklepie zachęcamy zarówno przedsiębiorców, którzy dopiero urządzają swoje pierwsze biuro, jak i firmy już działające.
Zapewniamy darmową dostawę już od 250 zł, a stali klienci mogą liczyć na możliwość składania zamówień z odroczonym terminem płatności. Staramy się, aby nasze ceny były konkurencyjne, a oferta akcesoriów biurowych stale poszerzana. Realizujemy także specjalne zamówienia indywidualne dotyczące większej ilości towaru. W razie zainteresowania naszą ofertą zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej. Wszystkie dane kontaktowe naszego sklepu dostępne są na samej górze naszej strony.