Reklamacja

Otrzymany przez Ciebie towar okazał się uszkodzony? A może otrzymałeś nie ten produkt, który zamawiałeś? W takim razie dokonaj procedury reklamacji. Wykonaj następujące czynności:

1

Wypełnij formularz

Skorzystaj z formularza i powiedz nam co jest nie tak.

2

Kontakt z pracownikiem

W ciągu 2 dni roboczych (zazwyczaj tego samego dnia) skontaktujemy się z Tobą aby potwierdzić reklamację towaru.

3

Wybierz rozwiązania

Istnieją następujące możliwości reklamacji:

  • Wymiana towaru na nowy
  • Naprawa towaru
  • Odstąpienie od umowy - zwrot pieniędzy

Zwrot

Jak zwrócić towar?

Chcesz zwrócić towar? Nie ma najmniejszego problemu. Przeczytaj poniższą procedurę oraz zastosuj się do nich. Masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Następnie w ciągu tygodnia dokonamy zwrotu pieniędzy na Twoje konto.

1

Wypełnij formularz

Skorzystaj z formularza i przedstaw nam problem.

2

Odeślij towar

Zapakuj towar i odeślij go na adres

ul. Górecka 17, 60-201 Poznań

Produkty nie mogą nosić śladu użytkowania, jeśli są fabrycznie zapakowane, w takim samym stanie powinny do nas wrócić.

3

Rozpatrzenie zwrotu

W ciągu tygodnia otrzymasz zwrot kosztów

Wypełnij formularz